OGŁOSZENIA

Drodzy Ósmoklasiści!
Rekrutacja na rok szkolny 2022/2023 do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych (składanie Wniosków o przyjęcie) rozpoczęła się 16 maja 2022 r. Zapraszamy do obejrzenia materiału, w którym jest pokazane jak działa system naboru elektronicznego: https://youtu.be/a6NYo9pGIJk
Link do strony logowania:
https://opolskie.edu.com.pl/kandydat/app/



 
 

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w akcji "Wszystkie dzieci zbierają elektrośmieci". To dobra okazja do pozbycia się niepotrzebnego sprzętu elektrycznego i elektronicznego jednocześnie dbając o środowisko, co więcej akcja wspomaga szkoły biorące w niej udział. Wszystkie szczegóły znajdziecie na plakacie.
   
List Ministra Edukacji i Nauki oraz Ministra Zdrowia w sprawie szczepień dzieci w wieku 5-11 lat
   

 

 

List Wojewody Opolskiego:
Zasady pracy zdalnej
od 18.01.2021 
 ►►►
   
nauka-zdalna_2021

nauka-zd_2021

Wytyczne_klasy_I-III
                 
    ***  A K T U A L I Z A C J A od 18.01.2021 *** AKTUALIZACJA od 09.11 praca zdalna
   

Drodzy Uczniowie i Rodzice!

Jeżeli potrzebujecie anonimowej pomocy lub wsparcia podajemy numery telefonów, pod którymi możecie uzyskać bezpłatną poradę w tym trudnym czasie izolacji. Dodatkowo nasz pedagog szkolny dostępny jest co środę na Teams'ie. Zapraszamy!

Zachęcamy Rodziców do zapoznania się z materiałami przygotowanymi przez Zespół Psychologów. Nawiązują one do aktualnej sytuacji związanej z epidemią Covid-19 oraz bezpieczeństwa emocjonalnego dzieci.


▲▲▲
Bajki terapeutyczne wspierające dzieci w pandemii.
Fundacja Badań Społecznych - Program SPOŁECZNIK 2021







Przytul Dziecko - Kajet Rozwojowy 1


Przytul Dziecko - Kajet Rozwojowy 2











 
 
 
     

 

 


Regulamin COVID



Wytyczne dla szkół
i placówek













     
>>>>>>>>>>>   informacje o koronawirusie   <<<<<<<<<<<
Klienci Procedury bezpieczeństwa w PPP  
         

Ważna informacja:


800 080 222 – rusza całodobowa bezpłatna infolinia dla dzieci, młodzieży, rodziców i pedagogów - Ministerstwo Edukacji…  
 pobierz_fizyka_2022-01-25